Amikor egy cég elhatározza, hogy rendezvényt szervez, legfontosabb meghatározni az ezzel elérni kívánt célt és az erre fordítható büdzsét.
Ez után át kell gondolni, hogy igénybe veszik-e rendezvényszervező támogatását. vagy házon belül intézik a szervezés és lebonyolítás feladatait.
Amennyiben a házon belül megoldást választják, elgondolkodtató kérdések sora merülhet fel:
- Lesz-e ideje, energiája az erre kijelölt kollégának?
- Csináltak-e már hasonló eseményt, sikeres volt-e?
- A kijelölt felelős el tudja-e végezni az ehhez kapcsolódó határidős feladatokat?
Vagy megbíznak egy szervezőirodát, aki saját idejében, felkészült és tapasztalt csapattal, az elejétől a végéig menedzseli a szervezés és a lebonyolítás teljes folyamatát.
A jól átgondolt szervezéshez elengedhetetlen a megfelelő időben felkért rendezvényszervező, aki szakértelmével időt, energiát és pénzt tud megspórolni.
A cégen belül kijelölt személy vagy személyek általában a saját feladataikkal is nagyon le vannak terhelve, sajnos mire rájönnek, hogy erőn felül vállaltak, addigra már csak a kapkodás marad.
Egy rendezvényszervező tanácsadóra soha nem szabad felesleges kiadásként gondolni.
Teljesen mindegy, hogy milyen rendezvényről beszélünk, egy biztos: az ott meghívott vendégeknek pozitív, maradandó élményeket kell adni!
Nem kell feltétlenül magas költségvetéssel számolni, elegendő lehet egy látványos dekoráció, egy rendhagyó program, vagy épp a szokatlan berendezés hozza meg a „wow” élményt.
Kreativitással és tapasztalattal sokat tudunk emelni a rendezvény színvonalán úgy, hogy a költségeket a földön tartjuk.
Egy jól sikerült céges rendezvény igazi befektetés, mely nagyon komoly marketingeszközként használható.
Tipp:
A rendezvény sikerének érdekében legyen az első számú cél, hogy a meghívottak maradandó és pozitív élményekkel távozzanak!
